HARTMANN pomáhá léčit. Pomáháme pomáhat. Partnerstvím, profesionalitou, srdcem.
Pomahamelecit.cz HARTMANN Solutions Informační systém DOMiCON

Informační systém DOMiCON

Působíte v agentuře domácí péče a potřebujete nástroj pro snadné vedení kompletní administrativy? Řešení nabízí informační systém DOMiCON!

Náš profesionální informační systém vám zajistí snadné vykazování pojišťovnám*, plánování návštěv, přehledné vedení dokumentace a archivaci nebo výrazně **rychlejší a přesnější účtování. Navíc se můžete vždy spolehnout na aktuální data v číselnících nebo automatické zálohování databáze.

DOMiCON výrazně snižuje administrativní a časovou zátěž personálu. Využívat jej můžete i pomocí vzdáleného přístupu, například přímo z domova.

Brožura DOMiCON v .PDF ke stažení.

Zajímá vás, jak popisují své zkušenosti s informačním systémem DOMiCON samotní uživatelé? Prohlédněte si následující video a reference.

Ivana Kolibová, vrchní sestra, REMEDIA CENTRUM spol.s.r.o., Břeclav

Lenka Bayerová, vrchní sestra, KDP Sluníčko, Nový Bor
Výhody programu Domicon vidím převážně ve vedení zdravotnické dokumentace, která nám umožňuje její přehledné zpracování. Umožňuje také denní přehled o klientech a práci sester, nedílnou součástí písemné formy je fotodokumentace, která informuje lékaře o účinnosti léčby. Takto vedená dokumentace je přehledná a vždy připravena k archivaci.

Mgr. Lucie Brožková, majitelka, KDP Sluníčko, Nový Bor
Vzhledem k tomu, že tento program poskytuje denní vedení dokumentace sestrám, urychlilo se výrazně zpracování údajů pro zdravotní pojišťovnu. Dříve jsem tím trávila několik dní, nyní mi stačí několik minut.


Monika Slavíková, sestra, KDP Sluníčko, Nový Bor
Program Domicon mi umožňuje pracovat v domácím prostředí, vedení zdravotnické dokumentace je proto pro mě snazší a rychlejší.

Zjistěte více

Informujte mě o novinkách